Waarzegger van Febelfin opnieuw op het podium

07/06/2013

Het virale filmpje rond Dave, de gedachtelezer die allerlei informatie over toevallige voorbijgangers opdist via internet, is opnieuw in de prijzen gevallen. De Creative Club of Belgium (CCB) heeft vanavond tijdens een jubileumversie van zijn jaarlijkse gala twee awards uitgereikt voor de Safe Internetbanking video van Febelfin.

Het filmpje kon zijn nominaties verzilveren in de categorieën "Cyber/viral advertising/viral video" (zilver) en "Outdoor/ambient/stunts & live advertising" (brons).

De voorbije maanden mocht Dave al drie keer het podium op tijdens het creativiteitsfestival Eurobest, sleepte hij een European Excellence Award in de wacht, kreeg hij een bronzen "Outdoor" award  op de New York Festivals en behaalde hij een tweede plaats op de Belgische MIXX Awards. De campagne nestelde zich bovendien in de top-20 van de meest succesvolle virale campagnes van 2012.

Wie het Dave filmpje nog niet gezien heeft of het graag eens wil herbekijken, klik hier.

Voor meer informatie over het CCB-gala kunt u hier klikken.

Meer over: